Pri izvedbi sejemske predstavitve smo neizogibno omejeni s prostorom. Običajno si želimo večje površine, a dodatni kvadratni metri nikakor ne pomenijo zagotovljenega uspeha pri nastopu – večji štant zahteva prav tako pozorno načrtovanje in izvedbo, pravzaprav se moramo optimalni izrabi razpoložljivega prostora še bolj pozorno posvetiti.
Res pa je, da večje sejemske postavitve dopuščajo nekaj več svobode in kreativnosti, tako pa si lahko delo olajšamo že pri načrtovanju in izdelavi stojnice ter nato tudi pri izvedbi same predstavitve. S strokovnim pristopom bo večja sejemska postavitev zelo učinkovita pri doseganju svojega namena, pa tudi celoten postopek izdelave in postavitve stojnice bo tako za naročnika kot za izvajalca prijetna izkušnja.
Veliki sejemski prostori imajo že v izhodišču nekatere odločilne prednosti pred manjšimi sejemskimi postavitvami. Na prvem mestu lahko omenimo to, da bo večji štant že zaradi svoje velikosti pritegnil bistveno več pozornosti, torej bo lažje privabiti večjo množico interesentov. Tudi, če gre za čisto preprosto stojnico brez posebnih dodatkov, bo velika površina naredila svoje, saj se obiskovalci dogodka predstavitvi preprosto ne bodo mogli izogniti.
Nadalje pa nam večja površina delo olajša tudi v primeru, da bi radi razstavišče izpopolnili z dodatnim promocijskim materialom. Glede na predviden učinek in pričakovan uspeh lahko brez omejitev izberemo tista sredstva, ki se bodo v tej vlogi najbolje obnesla, nismo omejeni le na elemente, ki ponujajo največji učinek na najmanjši površini. Privoščimo si lahko bistveno več – lahko se poigramo z osnovno opremo, obliko, barvami in drugimi lastnostmi, lahko pa dovršimo še osvetlitev in dodamo razne druge privlačne elemente, ki bodo naredili predstavitev res vpadljivo za množico obiskovalcev sejma.
Prav tako ponuja večji sejemski štant dovolj prostora za učinkovito izvedbo predstavitve in drugih aktivnosti, s katerimi želite prepričati potencialne stranke. Na voljo je obilo prostora za predstavitev in posredovanje promocijskega materiala, seveda se bodo na večji površini bolje znašli tudi sami promotorji. Lažje je torej postaviti piko na i privlačni sejemski stojnici, s tem pa bo tudi uspeh predstavitve zagotovljen.
Pri večjih sejemskih postavitvah je še posebej pomembno, da na prvo mesto postavimo kakovost opreme. Kot strokovnjaki s tega področja lahko ponudimo celovito storitev načrtovanja, izdelave in postavitve večjih stojnic, vključno z vso dodatno opremo, na primer osvetlitvijo, ozvočenjem in drugimi dodatki. Gre za velik zalogaj, ki se ga nikakor ni smiselno lotevati v lastni režiji – ne samo, da se lahko v najslabšem primeru celotna struktura v ključnem trenutku podre na glavo, tudi v najboljšem primeru izkoristek ne bo optimalen, prihranek v primerjavi s profesionalno izvedbo pa ne bo upravičil slabšega rezultata.
Na področju večjih sejemskih postavitev imamo to prednost, da projekt prevzamemo v celoti. Gre za obsežen in zahteven projekt, pri katerem je treba že pri načrtovanju misliti na vse mogoče detajle, kasneje pa pri izdelavi in postavitvi sejemske opreme ne smemo sklepati nikakršnih kompromisov. Jasno je, da bo smiselno za tako pomembno nalogo najeti strokovnjake, ki prinašajo najboljše možne rezultate sejemskega nastopa, predvsem pa razbremenitev podjetja, ki ima pri pripravi sejemske predstavitve že tako dovolj drugih skrbi.